Two Days

Ja, igår skrev jag inte om dagen.
Först naturkunskap, fick veta att jag fått ett MVG på kursen :D happy ;D
Sen till Vessna, och sen fika med Hannah :D lääängesen :P
Sen hem, äta, kolla på The Big Bang Theory, somnade typ, sen ut och gå med Uffe och sen hem, sitta vid datan och somna gott i sängen ;P

Idag va det restaurangen som gällde, städa överallt, sen bjöd Eddie på pizza och vi satt och pratade och umgicks. Myys, sen va det betygskoll, se vart man ligger nu halvvägs genom kursen. Ligger bra till i både servering och kök så är nöjd :D
Sen va det lite snöbollskrig med Eddie, och Marie på ett hörn. Först träffar Eddie mig i huvudet när jag gömmer mig bakom en bil (han rullar snöbollen över taket) sen när jag kommer upp för att kasta på honom så träffar han mig rakt i nyllet xD hahhahahha, fan va kul det va :D hahah.
Sen bussen hem så va hemma vid tre :D

Nu blir det att kolla på How I met you mother :):)

Ha det // Beecks

Bilder från idag:













Kommentarer
Postat av: Morrrriiiiiiis <33

DRULLE FÖR FAAAN <33

2009-12-16 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0