Skolavslutning igår och dagen så här långt

Igår va det skolavslutning. Började med att jag och vännerna satt i fåtäljerna, snackade lite och så, sen kom det fler och fler, sen började vi vid kl.10.00 och sen käkade vi vid halv 11 och sen skulle vi bowla vid 12 men det va något strul så det fick bli biljard istället :P
Sen fika med dom bästa på skånskan, världens roligaste konversation med Linnea, hahahhahaha x)
Hon undrade vad det va för skillnad på två olika mjölkförpackingar som hon skulle ha i sitt te, och jag ba: det e kardemumma och pekade på den ena. och hon bara fortsatte tjata om vad skillnaden va. asså så bäst, tillslut satt vi 5 och bara skrattade åt henne. och hon gav sig inte heller. x)

Idag har jag vatt i värnamo och bredaryd. sen hem, slå in julklappar som min bror ska ge bort, snäll syster som jag e (vilket e ovanligt) haha.
Och nu e Josse här, så får se vad som händer ikväll, vattenpipa står iaf på schemat :D:D:D

Ha det // Beecks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0