Julafton

Japp, God Jul får man väl säga :)
Jag brukar inte gilla julen, men detta året va det helt okey faktiskt. Kanske berodde på, ja jag vet inte.
Kom på att denna julen blev vi bortskämda i vår familj, eller vi barn. Vi ska ju åka till Lanzarote i mars, så vi fick det som julklapp, så vi hade ju inte räknat med så mkt mer, men igår kom mamma och micke och överraskade oss med nya mobiler. Dom hade fått sånt där familje erbjudande med 3 så nu har hela familjen nya mobiler.
Så ja, jag är happy. Har ju velat ha ny mobil ett tag nu ju :D haha.
Nu ska jag dra

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: malin

god jul :D<3

2009-12-24 @ 22:58:11
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0