Dan före dopparedan

Igår så fick mamma ett samtal från micke, och han undrade ifall mamma kunde hämta honom i Göteborg på natten för dom fick sluta tidigare.
Så ja, för att mamma inte skulle somna framför ratten följde jag med, inte för att jag va ett direkt bra sällskap men ändå. så vi åkte vid tolv på natten och kom hem runt halv fem - fem.
Men sen när jag kom hem kunde jag inte sova såklart så somnade vid halv sex - sex.

Vaknade runt halv 1 helt död typ, kattjäveln hade ju inte direkt låtit mig sova. så arg jag va vid klockan åtta.
Idag har jag städat, lagat mat och duschat.
Får se vad som händer senare, zazza snackade om att hon har samlat ihop ett gäng som ska åka pulka så får la se om jag hänkar på det. hahah.

Ha det / Beecks 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0